Ogłoszenie o naborze - Referent ds. finansowych (II)

OGŁOSZENIE O NABORZE

DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W  KOLNIE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

REFERENT DS. FINANSOWYCH – 1 ETAT

W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOLNIE,

ul. SIENKIEWICZA 5, 18-500 KOLNO

 

  1. Ogólny zakres zadań:
    1. sporządzanie przelewów elektronicznych,
    2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystyki publicznej (w szczególności dot. ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, sprawozdań dot. zatrudniania pracowników do GUS, m.in. Z03, Z06),
    3. opracowywanie projektu budżetu oraz bieżąca analiza realizacji budżetu,
    4. sporządzanie PK list księgowań dotyczących naliczania wypłat zasiłków,
    5. sporządzanie list płac oraz dokumentacji, obsługa programu Płatnik,
    6. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, obsługa programu księgowego QNT,
    7. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora GOPS w Kolnie,
    8. archiwizacja dokumentów i sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem rachunkowym,
    9. prowadzenie rozliczeń związanych z pracami społecznie użytecznymi prowadzonymi na terenie Gminy Kolno,
    10. obsługa kadrowo-płacowa pracowników zatrudnionych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolnie (ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania czasu pracy, prowadzenia akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, wystawiania zaświadczeń o wysokości zarobków, sporządzaniu listy wynagrodzeń pracowników i PK list wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów do ZUS m.in. ZUA, ZZA, ZWUA, DRA, RCA, RZA, RPA, obsługa profilu PUE ZUS, sporządzania kart wynagrodzeń i przygotowywania deklaracji podatkowych za pracowników, przygotowywanie umów zleceń dla zleceniobiorców),
    11. obsługa programu kadrowego Qadr,
    12. odpowiedzialność za bezpieczeństwo przechowywania akt osobowych pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolnie,
    13. przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
    14. przygotowywanie umów zawieranych z osobami świadczącymi usługi w ramach umów zleceń,
    15. prowadzenie dokumentacji z zakresu zawieranych umów zleceń,
    16. prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku od towarów i usług tj. wystawianie faktur VAT, prowadzenie rejestru sprzedaży VAT, sporządzanie deklaracji cząstkowych VAT oraz JPK,
    17. prowadzenie ewidencji odzieży ochronnej pracowników,
    18. zastępstwo głównego księgowego podczas jego absencji w pracy,
    19. odbiór i wysyłka korespondencji tradycyjnej i elektronicznej wpływającej i wypływającej z Ośrodka – w zastępstwie.
    20. Przedstawiciel PPK.
    21. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych, w szczególności:
      • nadzorowanie umowy o zarządzanie – kiedy należy zawrzeć nową umowę i wypowiedzieć obecną,
      • dokonywanie zapisu pracowników do PPK,
      • naliczanie wpłat do PPK,
      • zbieranie deklaracji rezygnacji z przystąpienia do PPK,
      • archiwizowanie dokumentacji związanej z obsługą PPK,
      • informowanie pracowników, którzy zrezygnowali z przystąpienia do PPK, że mogą być ponownie objęci PPK.
    22. Współpraca z głównym księgowym.
    23. Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach oraz wykonywanie działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolnie.
  1. Wymagania niezbędne:
    1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. nieposzlakowana opinia,
    4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    5. kandydat powinien posiadać wiedzę z zakresu: kodeksu pracy, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Kodeksu postępowania administracyjnego,
    6. wykształcenie: minimum średnie.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. preferowane wykształcenie: wyższe ekonomiczne – specjalność rachunkowość, administracja,
    2. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office i przeglądarki internetowej,
    3. znajomość programu Płatnik,
    4. umiejętność pracy w programie księgowość budżetowa (m.in. Bestia),
    5. znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podatku dochodowym osób prawnych oraz od osób fizycznych, samorządzie gminnym,
    6. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów ustaw i rozporządzeń,
    7. samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
    8. komunikatywność, kultura osobista, empatia, zaangażowanie i asertywność,
    9. umiejętność współpracy w zespole,
    10. odporność na sytuacje stresowe,
    11. rzetelność i obowiązkowość,
    12. umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
    13. staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową – minimum 1 rok.
  3. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV) lub kwestionariusz osobowy;
    2. list motywacyjny;
    3. Oświadczenia:
      • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
      • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
    5. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę.

Uwaga! Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolnie, ul. Sienkiewicza 5, 18-500 Kolno (pokój nr 11) lub przesłać pocztą ( decyduje data wpływu dokumentów) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie, ul. Sienkiewicza 5, 18-500 Kolno  z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. finansowych” w terminie do dnia 7 października 2022 r. do godziny 15:00.

Aplikacje, które wpłyną do GOPS w Kolnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  1. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
  2. Praca administracyjno-biurowa;
  3. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia;
  4. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników GOPS w Kolnie.

 

  1. Informacje dodatkowe:
  1. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %;
  2. kandydaci spełniający niezbędne wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji;
  3. oferty kandydatów złożone po terminie ( liczy się data wpływu do GOPS w Kolnie), w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu;
  4. Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiści przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru (za okazaniem dowodu tożsamości) w pokoju nr 11 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolnie. Po tym czasie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Kolno, 28.09.2022 r.

 

 

                                                                                                              Dyrektor

                                                                                        Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                                                              w Kolnie

                                                                                                         Agnieszka Duda

 

 

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych

z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, że:

Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych podanych przez Pana/Panią jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 5, 18-500 Kolno, nr telefon (86) 278 26 31, adres email: gops_kolno@post.pl

1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.gops@gminakolno.pl

2. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:

  • obowiązujących przepisów prawa celem wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
    • ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
    • ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  • udzielonej zgody w określonym celu zgodnie z art. 7 RODO,
  • wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

3.Cel przetwarzania: nabór na wolne stanowisko pracy.

4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy o pracownikach samorządowych – informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną.

5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji i obowiązku archiwizacyjnego (5 lat).

6.W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych w każdej chwili ma Pan/Pani prawo do:

  • dostępu do treści danych (art. 15 RODO);
  • sprostowania danych (art. 16 RODO;
  • usunięcia danych (art. 17 RODO) w przypadku gdy:
    • dane osobowe są przetwarzanie niezgodnie z prawem,
    • dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
      z przepisów prawa,
    • zgoda na przetwarzanie danych osobowych została cofnięta i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
  • ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).

7. W przypadku, w którym przetwarzanie Pana/Pani danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami prawa.

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kolnie. Przy czym podanie danych jest dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pana/Pani zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub braku możliwości zawarcia umowy.

10. Pana/Pani dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Pana/Pani sytuację prawą lub wywoływać inne podobne doniosłe skutki.

Metryka strony

Udostępniający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Duda - Dyrektor GOPS w Kolnie

Data wytworzenia: 2022-09-28

Wprowadzający: Aneta Bystra

Data modyfikacji: 2022-09-28

Opublikował: Aneta Bystra

Data publikacji: 2022-09-28